Aby zachować konkurencyjność, sklepy online muszą stale dbać i ulepszać procesy związane z właściwą realizacją zamówień oraz jasną i przyjazną obsługą zwrotów konsumenckich. Nawet gdy zakupy w sklepie przebiegają prawidłowo a produkt spełnia oczekiwania klienta, problemy z dostawą mogą skutecznie zatrzeć dobre pierwsze wrażenie i sprawić, że nie wróci już na zakupy.
Według najnowszego badania BigCommerce Shipping Report 2019, prawie 40% ekupujących potwierdziło, że zrezygnowało z zakupów w danym sklepie online z uwagi na złe doświadczenia z dostawą a prawie 20% zadeklarowało, że był to jeden z powodów rezygnacji z ponownych zakupów.
Aby sprostać coraz większym oczekiwaniom Twoich klientów, uruchomiliśmy nowoczesny HUB operacyjny dla dostaw całopojazdowych, paletowych, paczkowych a także kopertowych. Pełni on funkcję HUB’u konsolidacyjnego oraz dekonsolidacyjnego dla obsługi przesyłek trafiających do i z krajów Europy. Konsolidacja to nic innego łączenie mniejszych przesyłek, wysyłanych w tym samym kierunku. Takie rozwiązanie umożliwia transportowanie mniejszych towarów (np. znajdujących się na kilku paletach) z odległych rejonów za korzystną cenę. Dekonsolidacja natomiast, to ich podział na mniejsze części, które rozsyłane są dalej do klientów.
HUB pełni również funkcję magazynu zwrotowego dla przesyłek, które wracają do krajów nadania po uprzedniej konsolidacji.
Zapytaj o ofertę: sprzedaz@qlink.com.pl