Rekrutacja. Customer Service Specialist

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST 

Miejsce pracy: Pruszków 

Główne zadania: 

  • odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich procesów logistycznych w Łańcuchu Dostaw w ramach powierzonego portfela Klientów
  • zarządzanie procesem zamówień
  • kontrola terminowej realizacji zleceń Klientów zgodnie z SLA/KPI
  • tworzenie, przetwarzanie dokumentacji w ramach wykonywanych zadań (workflow)
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Klientem 
  • dbanie o efektywną komunikację wewnątrz organizacji w ramach zlecanych przez Klientów zadań
  • koordynacja procesu reklamacyjnego (reklamacje magazynowe, transportowe, konsumenckie)
  • praca w środowisku systemowym WMS, TMS
  • kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w procesie obsługi Klienta
  • raportowanie

Oczekiwania wobec kandydata:

  • co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy obszarze logistyka
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • biegła znajomość środowiska MS Office (z naciskiem na MS Excel)
  • znajomość WMS oraz SAP będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność budowania relacji z Klientem oraz wewnątrz organizacji 
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • zmysł analityczny
  • skrupulatność, dokładność
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • kultura osobista

Oferujemy: 

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatki funkcyjne
  • program motywacyjny
  • szkolenia (językowe i specjalistyczne)
  • pracę w doświadczonym, zmotywowanym i zgranym zespole
  • udział w realizacji ciekawych projektów o różnym zasięgu (krajowym i międzynarodowym) w ramach oferowanych usług (strategia omnichannel)

Jeśli powyższa propozycja pracy jest dla Ciebie atrakcyjna, a Twój profil zawodowy jest zgodny z naszymi oczekiwaniami to chętnie Cię poznamy. Zapraszamy do przesłania swojej aplikacji na adres email i.juszczynska@qlink.com.pl wraz z dołączeniem klauzuli o ochronie danych osobowych „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Qlink Sp. z o.o. w celach rekrutacji na stanowisko Customer Service Specialist.”

qlink