CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
Miejsce pracy: Pruszków
Główne zadania:
- odpowiedzialność za prawidłową realizację wszystkich procesów logistycznych w Łańcuchu Dostaw w ramach powierzonego portfela Klientów
- zarządzanie procesem zamówień
- kontrola terminowej realizacji zleceń Klientów zgodnie z SLA/KPI
- tworzenie, przetwarzanie dokumentacji w ramach wykonywanych zadań (workflow)
- obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej z Klientem
- dbanie o efektywną komunikację wewnątrz organizacji w ramach zlecanych przez Klientów zadań
- koordynacja procesu reklamacyjnego (reklamacje magazynowe, transportowe, konsumenckie)
- praca w środowisku systemowym WMS, TMS
- kreowanie nowych i optymalizacja istniejących rozwiązań w procesie obsługi Klienta
- raportowanie
Oczekiwania wobec kandydata:
- co najmniej 2 lata doświadczenia w pracy obszarze logistyka
- dobra znajomość języka angielskiego
- biegła znajomość środowiska MS Office (z naciskiem na MS Excel)
- znajomość WMS oraz SAP będzie dodatkowym atutem
- umiejętność budowania relacji z Klientem oraz wewnątrz organizacji
- umiejętność rozwiązywania problemów
- bardzo dobra organizacja pracy
- zmysł analityczny
- skrupulatność, dokładność
- umiejętność pracy pod presją czasu
- kultura osobista
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz dodatki funkcyjne
- program motywacyjny
- szkolenia (językowe i specjalistyczne)
- pracę w doświadczonym, zmotywowanym i zgranym zespole
- udział w realizacji ciekawych projektów o różnym zasięgu (krajowym i międzynarodowym) w ramach oferowanych usług (strategia omnichannel)
Jeśli powyższa propozycja pracy jest dla Ciebie atrakcyjna, a Twój profil zawodowy jest zgodny z naszymi oczekiwaniami to chętnie Cię poznamy. Zapraszamy do przesłania swojej aplikacji na adres email i.juszczynska@qlink.com.pl wraz z dołączeniem klauzuli o ochronie danych osobowych „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Qlink Sp. z o.o. w celach rekrutacji na stanowisko Customer Service Specialist.”