Logistyka kontraktowa:
towar handlowy i materiały marketingowe (POSM)
W ramach logistyki POSM dla naszych Klientów realizujemy szereg czynności obejmujących: zarządzanie transportem do i z magazynu, magazynowanie, kompletację zleceń, dystrybucję paczkową przesyłek kurierskich i pocztowych, paletową B2B2C, B2B, HORECA, dostawy kurierskie modern trade, kontrolę jakościową i ilościową, składowanie oraz wiele innych.
Rozumiejąc, jak istotny wpływ na sprzedaż odgrywają materiały POSM oraz jak rozpoznawalność marki istotnie zwiększa przychody firmy, koncentrujemy swoje siły na dokładnym i efektywnym zorganizowaniu fizycznego przepływu tych produktów.
Na każdym etapie procesu logistyki POSM planujemy optymalne rozwiązania dopasowane do wymogów i zapotrzebowania Klienta. Model współpracy zakłada koordynację działań pomiędzy producentami materiałów, dystrybutorami, agencjami reklamowymi, drukarniami, a odbiorcami.
Klientem wewnętrznym są przedstawiciele terenowi, placówki Klienta, punkty / sieci sprzedaży, eventy i inne.
Zaś naszymi partnerami są działy zakupów, trade marketingu oraz marketingu międzynarodowych korporacji.
Ofertujemy kompleksową logistyką POSM, produktów gotowych oraz części zamiennych, a dzięki profesjonalnemu zapleczowi magazynowemu klasy A+ wraz ze składem celnym z powodzeniem optymalizujemy procesy operacyjne.
Poprzez dedykowane systemy QL (WMS i TMS) nasi Klienci mają dostęp do szczegółowych raportów i bieżącego monitorowania realizacji każdego zlecenia.
Obszary działania w ramach logistyki kontraktowej:
POSM
jako wsparcie akcji promocyjnych (digital, TV) materiałami drukowanymi
Produkty Gotowe
to towary handlowe przeznaczone do sprzedaży w kanale tradycyjnym (detal i hurt) lub w kanale nowoczesnym (dyskont, hipermarkety)
Cześć Zamienne
stanowią nieodzowny element procesu sprzedaży, customer i post-sales services. Logistyka części zamiennych ma kluczowe znaczenie dla jakości wysokiego standardu produktów oraz jest sposobem na budowanie zaufania do marki
Wsparcie Działań Marketingowych
dla działów Zakupów, Trade Marketingu a także bezpośrednio dla przedstawicieli handlowych
Usługi Dodatkowe Na Towarze
obejmują: etykietowanie, nadawanie kodów kreskowych, skanowanie numerów seryjnych, coopaking, zarządzanie datą przydatności, zarządzanie produktami wg standardów FIFO i LIFO
Usługi Dodatkowe
obejmują między innymi: administrację procesu sprzedaży, outsourcing zakupów, customer care, serwis naprawczy, zgodność z procedurą GSI
Jak to działa?
Dlaczego Qlink
Kompletacja
VAS (pakiet usług
dodatkowych)
Dostawa
(paczki, palety)
Składowanie
Obsługa zwrotów
Dedykowane rozwiązania IT
Korzyści ze współpracy z Qlink
Ponosimy pełną odpowiedzialność za zarządzanie magazynem w zależności od zaimplementowanego procesu przyjęcia (rozładunek fizyczny, kontrola ilościowa, jakościowa)
Świadczymy różnego rodzaju operacje: składowanie półkowe i paletowe, przestrzeń kompletacyjna, rozładunkowa. Dodatkowo istnieje możliwość zwiększania powierzchni w zależności od potrzeb Klienta
Szybko i sprawnie reagujemy na potrzeby Klienta w okresach wzmożonej sprzedaży: W każdej chwili mamy możliwość zwiększenia liczby pracowników magazynowych lub uruchomienia dodatkowej zmiany, a także płynnego realokowania pracowników pomiędzy projektami
Błyskawicznie reagujemy na pojawiające się rozwiązania wynikające z potrzeb rynku lub Klienta
Dysponujemy systemami informatycznymi pozwalającymi uzyskać pełną i szczegółową informację na temat statusów operacji istotnych z punktu widzenia Klienta (w tym raportowanie, dostęp online, integracja API)
Terminowość realizacji zleceń 99,5%